Brorsan då

Brorsan och hans dotter Savannah har precis varit här. Så kul och träffa brorsan. Ibland går de långt mellan gångerna.
Men nu va de här i nån timme och fikade och gosa med våran sovandes dotter.
Nova sover bort alla besök. Inte ofta hon är vaken.

Hon va lika duktig i natt med. Vi gick in till sängen vid kl tolv. Ammade och så. Men hon hade lite svårt att somna. Men vi ett tiden så somnade hon. Nu fick hon sova i sin säng. De gick så bra.
Hon vaknade vid halv sju och ammade lite. Somnade om och vaknade igen vid halv tio. Så duktig tjej.

Nu snart kommar Ewa och tvillingarna. Och sen Camilla och Jonas. Full fart hos oss.
Nu ska jag lägga mej och mysa med min älskade dotter.
Nova är de bästa som har hänt mej. Och Cliff förståss..=)
Utan Cliff så skulle jag inte fått Nova.


Kommentarer
Postat av: Pety

haha gulligt :) nej han har inte ens hört av sig. riktig idiot, men vi klarar oss fint utan :) kramar

2009-09-26 @ 13:40:47
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: Madelene

Ååh vad lyxigt! Hoppas min nästa tycker om att sova, Aurora hatar det :D

2009-09-26 @ 21:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0