Bomhus

Där har jag tillbringat en massa timmar i dag. Mamma ringde och frågade om jag ville följa med till Marianne H.
Ja, men absolut. Varför sitta hemma och uggla för? Så jag följde med. Marianne H är mammaś barndomskompis. Marianne berättade om deras resa. Dom hade varit i Italien i 2 veckor. Så hon hade så mycket att berätta.

Men världen är bra lite. Mitt i mot Marianne och Lasse så visde de sej att Sari bodde. En barndomskompis till mej.
Så jag knatade över och hälsade på henne.
Men hon hade en kund där som hon satt och gjorde naglar på.
Så vi kunde inte prata så mycket.
Får hälsa på henne flera gånger nu när jag vet var hon bor.

De har varit min dag hittils. Nu ska jag spela lite på Facebook igen. Farligt och börja spela där. Tror nog att jag blivit lite beroende av FarmVille. Både jag och Cliff. Vi skämtade om att vi skulle ta med min lilla bärbara till BB när de är dax så inte våra plantor blommar över.. =)

Kommentarer
Postat av: Sari

Heej det va jättekul att se dig synd bara att man inte kunde prata så mycket som man ville:( men vi får ses snart igen:) kram

2009-09-12 @ 16:42:49
URL: http://sarism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0