Äntligen!

I morgon ska jag klippa mej.
Äntligen. Nu va de längesen. Så nu blir de lugg.
Vet inte om jag ska ha rak eller snelugg. De återstår och se i morgon.
Kul och göra något nytt.. Weee..
Nu är de Jossan som ska klippa mej. Hon har aldrig klippt mej tidigare. Hon kanske har lite tipps vad jag ska göra.
Men längden ska jag ha kvar.. Vill ha långt hår nu. De är ju så skönt och kunna sätta upp håret.
Lite bilder som jag funderar över..








Kul.. Ska kolla på lite mer bilder och få lite insperation.
Vad skulle man göra utan internet? De är frågan de..


Kommentarer
Postat av: Madelene

Den översta frilan var skitsnygg!!

2009-09-07 @ 22:46:19
Postat av: Emelie

Madde- De tycker jag med. Blir nog något liknande jag gör. Lägger upp en bild senare i dag hur resultatet blev..=)

2009-09-08 @ 08:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0