Vilken dag de har varit

Dagen började med att Nova vaknade halv åtta och var hungrig. Fick mat sen så la jag henne i sängen med Cliff medans jag klädde på mej och så. När jag vände mej om och skulle plocka upp henne igen såhade hon somnat.
Så jag lät dom få sova medans jag gick upp och donade med annat.
Sen så bar de av mot BVC för vägning och mätning.
Nu väger Nova 5400 gram och är 58,5 cm.

När vi kom hem igen så passade jag på att städa medans Nova sov. Sen tog jag tag i lövkrattningen. Har så mycke löv på frammsidan. Hann med hälften sen vaknade Nova och Cliff skulle i väg och jobba.
Får ta resten i morgon.

Sen så kom mamma och Jennie förbi och sen min kusin Sandra jag inte sett på länge.
Jätte trevligt Sandra kom vid fem tiden och åkte igen vid halv nio. Men så trevligt de var att prata med henne.

I morgon så kanske de blir Valbo med kusin Camilla.
Sen hem och baka med mamma. Måste ju hinna med de med. Jag blir ju ett år äldre på tisdag. Förstår inte vad dagarna tar vägen. Hinner inte alls med allt som jag vill. Måste sluta tillbringa så många timmar framför datan som jag gör.
Men de är lättare sagt än gjort de.

Nej, nu ska jag ta med min dotter och bege mej in mot sovrummet.
God natt på er

Kommentarer
Postat av: Elisabet

De växer sååå fort.. njut njut :)



KRam

2009-10-28 @ 10:15:48
URL: http://elli76a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0