Valbo

I dag har jag, Nova och mamma varit i Valbo och shoppat lite. Var in på Owe´s, va mycke fint de fanns.
En massa julsaker hade de ställt fram. Så mysigt. Ville köpa massor. De va bara pengarna som hindrade mej.
Men jag hittade lite smått och gott.
Julmust köpte jag för första gången i år. De är ju så gott. Och pepparkakor.
Så i kväll ska de mummsas. =)
Och inne på IKEA så hittade jag på vita tallrikar i set om 18. Var så sugen på att köpa de. Vill ha nytt här hemma. Och alla i samma färg. De blir ju så mycke finare.
Men då hade jag sånn tur att jag fick ett set av mamma i pressent i förskott.
Tur jag har min mamma. Så nu ska jag köpa en uppsättning till så vi har 12 av samma.
Så fick jag en svart sackosäck tror jag de heter.
Har velat ha en sånn länge men nu fick jag en. Den var helt underbar att sitta och amma i.

Nova var så snäll. Hon sov hela tiden. Vi var borta i ca 4 timmar och hon sov hela tiden. Mamma´s älskade dotter.

Men Marina ringde mej först igår och ville komma över. Men då var vi ute på promenade. Sen så ringde hon i morse och ville komma men då skulle vi till Valbo. Så nu bestämde jag med henne att jag skulle hålla mej hemma i morgon så hon får komma. =)

Madde Olsson fyller i morgon med. Så vi ska nog ta och gå dit och gratta henne.

Nej, nu blir de Bonde söker fru.
Hej på er






Kommentarer
Postat av: Emelie

åååå, vad gott med must!

2009-10-22 @ 20:30:53
URL: http://pemzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0