Tråkigt

Har så tråkigt nu. Nova ligger och sover, Cliff är i stan och dricker öl med grabbarna och här sitter jag.
Åhhh, va tråkigt.
Marina kom över och höll mej sällskap i några timmar, men nu har även hon åkt.
Om Nova kunde vakna och mysa lite med mej då.
Gullungen min.

Nu är de iaf en favoritfilm på TV:n. Cocktail. Så bra film.
När jag var yngre och bodde hemma hos mamma så satt vi ett tjejgäng och kollade ofta på den filmen. De va en favorit.
Vi tycket Tom Cruise var så snygg och cool som jobbade i en bar. =)
De tycker jag definitivt inte i dag.
Smaken förändras och även han. =)
Ska ta och titta lite på filmen nu.

Undra när Cliff behagar att komma hem? Han sa att han inte skulle vara borta så länge. Men de vet jag ju hur de är med den saken. Han sa även att han inte skulle följa med in till stan, men så blev de inte heller. Så de åter står att se när han dyker upp.
Men inte gör de mej något. De är klart han lär få gå ut med grabbarna och ha kul. Inte är jag den som missunnar han de.


Kommentarer
Postat av: Pety

nee men precis.. har inte hört så mkt positivt direkt så dedär skiter jag nog i å!

2009-10-18 @ 00:13:44
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0