Tävling


Jag är med och tävlar hos Stephanie

Nu är jag med och tävlar om namnnappar. =)
Jag vill vinna namnnappar till min dotter för att jag var ut på samma sida i dag och tänkte beställa nappar till Nova. Tycker de är så fina nappar. Så kul att de står namnet på de. Hon har precis börjat tagit napp och de är jag så glad för. Hon har ett sånnt sugbehov.



För att vara med och tävla gör du följande:

1. Länka till detta inlägg tillsammans med bilden och texten under på din blogg.
PS: Glöm inte att länka.
2. Skriv en kommentar och motivera varför just du ska vinna.


DE TVÅ VINNARNA PRESENTERAS HÄR PÅ BLOGGEN DEN 31 OKTOBER.



Namn nappen kontaktar vinnarna när tävlingen är avslutad.
Då ni även får välja vilken napp samt text nu vill ha.


LYCKA TILL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0