Långpromenad

De blev de i dag. Först till Centrum och in på BVC.
Väga och mäta Nova. Nu vägde hon 5140 gram och var 57,3 cm lång. En riktigt lång tjej vi har. =)
Efter BVC så in på Apoteket och köpte reflexer till vagnen och lite annat.
Efter de så bar de av mot Haga och hem till Annso. Fikade och pratade en massa. De va längesen vi sågs nu. Förstår inte att de ska behöva gå så långt emellan. Båda vi går ju hemma hela dagarna. Konstigt.
Och sen hem igen.
Började med att dammsuga halva huset bara resten kvar nu.
Men Nova blev hungrig när jag hölla på så då var de bara att sluta och amma henne.
Men lill tjejen vill inte sova i dag. Hon har varit vaken jätte mycket. Men så mysigt de är när hon är vaken. Så jag ska inte klaga. Men jag får ju inte så mycket gjort då.
Fast jag gosar ju hellre med Nova än att städar.=)

Nu är ju Cliff hemma så nu får han mysa med Nova så ska jag fortsätta att röja här hemma.

Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: annso

Hädan efter får vi se till att det inte går så långt mellan gångerna=)

2009-10-20 @ 18:16:26
URL: http://annzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0