Stor bjudning

I dag var vi bjudna på mat på Sleven i grytan.
De va Cliff´s mormor som bjöd nästan hela deras släckt med respektive. Vi var 20 st. Super trevligt var de. Trevligt sällskap och god mat. Bättre kunde de inte varit. Nova var i fokus hela middagen. Gick från famn till famn. Hon var så snäll. Vaken hela tiden och grinade ingenting på 2 timmar. Hon var med och tittade överallt.

Nu i kväll blir de mys i soffan med smågodis för mej iaf. Cliff han gick hem till Mackan och skulle dricka öl. Jag får vara hemma jag. De dröjer för min del innan jag kan gå ut med mina polare och dricka öl. Men inte gör de mej något. Har inte alls något sug efter de. Jag trivs så bra att vara hemma med Nova. De är så mysigt. Gosa med henne och amma. De här är den bästa tiden i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud viliken fin bild!

Allt bra?

Kramar <3

2009-10-18 @ 16:47:32
URL: http://pemzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0