Shoppat loss

I dag så va jag, Nova och syrran inne i stan och shoppade loss på H&M för Novas pressentkort som hon fick av Mackan.
Shoppade en hel del. Har tagit bilder på de jag shoppade.








De va de jag hittade i dag. Var på jackt efter en mössa med men hittade ingen i Nova´s storlek. Hann inte titta så mycket heller. De va en liten tjej som vaknade och ville ha mat. Så de va bara att betala och slänga fram tutten de. =)
Jag och syrran satte oss utanför H&M vid fiket och tog en fika samtidigt som jag ammade Nova.
Men de va inte så populärt att jag plockade fram bröstet där.  För de satt en hel grupp med kvinnor i slöja och deras män. De va väl 10 st ungefär. Fick världens blickar av de. De vände sej om och tokstirrade på mej och började prata på deras språk.
Men nöden har ingen lag. Vad ska jag göra? Sätta mej i ett hörn och gömma mej?
Satt faktiskt med en filt om Nova. De va inte driekt så jag slängde fram bröstet och visade de. Försökte gömma mej så mycket de gick.
Men men så är de. Undra hur de gjorde själva när de fick barn.

Men vi glömde att kolla efter något till Jennie som fyller på torsdag. Så de kanske blir Valbo i morgon. Sarah och Erik skulle dit. Så får se om vi följer med.
Annars så kommer Anci hit och hälsar på i morgon. Så vi får se hur de blir.


Mamma´s älskling

Kommentarer
Postat av: Madelene

Vad fin bloggen blev :)



Det är bara att strunta i dom som kollar, låt naturen ha sin gång i lugn och ro. Låt dom kolla om dom är så nyfikna. Sånt blir jag lite små less på, minns själv hur man verkligne kände sig ut-tittad! Men dte är fullt normalt att amma sina barn, hemma som ute. Snart dax att ses lite tycker jag. Dock så är Aurora sjuker nu så hon får bli frisk först så hon inte smittar lilla Nova. Kram

2009-10-12 @ 19:20:04
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja, jag bryr mej igentligen inte.Men de kändes lite konstigt när man har en hel publik som sitter och tittar..=)

2009-10-12 @ 20:22:30
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/
Postat av: Pety

haha dom där är ju som dom är.. ursäkta men detta är faktiskt sverige inte irak. så de får stirra bäst fan de vill! fin bloggen blev :D :D

2009-10-13 @ 00:47:11
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0