Öronläkaren

I morgon ska vi till öronläkaren med Nova och kolla hennes hörsel.
Mamma ska köra oss dit för Cliff börjar jobba i morgon efter 10 dagars pappaledighet.
De har varit så skönt att ha han hemma. Vill inte att han ska börja jobba igen. Kommer känna mej lite handikappad utan han. Han har varit till sånn stor hjälp. Nu får vi klara oss själva. Tråkigt kommer de att bli. Så börjar han med att jobba eftermiddag med. Suck. Men men nån måste ju jobba med.

Nu ska jag krypa ner i soffan med Cliff och Nova.
God natt på er


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Kanske kan ses på tisdag då? Fredrik ska jobba borta några dar denna vecka så jag är helt ledig jag.

Bara messa det när du har tid o ses! :)



Kram på er! :)

2009-10-05 @ 02:57:40
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Elisabet (kompis till Madde)

Fin bild på er två :)

2009-10-05 @ 14:20:42
Postat av: Elisabet

Fråga madde om inlogg uppgifter så kommer du in o kan läsa min blogg :)

2009-10-05 @ 14:22:57
URL: http://elli76a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0