Ny vecka

Ja, då har vi en ny vecka igen. Den här veckan är de fullt upp.
I dag har jag och Nova varit upp till mamma. Efter de så var vi in och köpte reflexer till Novas vagn. Vi måste synas när vi går längs vägarna.
Efter de så var vi hem till Marina och Celvin. Celvin är så go. Han pussade på Nova hela tiden och gav henne en massa leksaker. Gullungen. =) Snart får han en lillasyster. Marina har inte långt kvar nu. Om bebisen inte har vänt på sej som Marina tror så blir hon snittad nästa torsdag.
Stackaren som absolut inte vill bli snittad. Men de är inget man väljer direkt. Men hon har inget annat val om bebisen ligger i sätet.

I morgon så ska vi träffa Nova´s barnläkare. Sen så blir de nog att vi går hem till Marina och Celvin igen. Cliff jobbar eftermiddagar igen.
De är så tråkigt att bara vara hemma.
Men jag har en hel del jag måste göra här hemma. Städa och dona. Får främmande senare i veckan. Camilla som jag inte har sett på väldigt länge kommer på torsdag de gör även Emelie. De ska bli så kul och träffa dom.
Så här måste städas.

Nu ska jag passa på att spela lite till innan Nova vaknar. Städningen spar jag tills i morgon bitti.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0