Nu så

Nu börjar jag närma mej min startvikt. 3,5 kg kvar. Fort har de gått. Börjar komma i mer mer kläder nu. Skönt de.
Har slutat med mjuktbröd på morgonen. De kan ju vara en av anledningarna att kg har rasat så fort.
2 veckor efter förlossningen kom jag i ett par jeans. =)
Nu äter jag fil och flingor ist.
Åt de på BB på morgonen. Efter de så har jag fastnat för de. Så gott.

I dag ska jag och Nova på kalas. Syrran Jennie fyller 16 år.
Då blir de tårta och fikabröd. Onyttigt men gott. =) De är klart man måste unna sej. Inte tänker jag börja banta för att nå slutvikten. De får ta den tid de tar. Jag har ingen broska. De ända jag vill nu är att komma i lite kläder så jag slipper köpa en massa nytt.
Klart jag skulle vilja köpa en massa nytt men de tillåter inte ekonomin. Nu går Nova i första hand.

Nu somnade Nova om efter lite mat och mys.
Så jag ska passa på att sova en stund till jag med.
Hej på ett tag.

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Det gör du rätt i :)



Nej man ska inte ha bråttom... De säger 9 månader upp o 9 månader ner.. ta det lugnt o njut av tårta o grejer idag ;)

2009-10-15 @ 11:14:01
Postat av: Madelene

Du kommer att gå ned i vikt utan att banta så länge du ammar, å lite till. Du ha rju redan gått ned allt fort :)

2009-10-15 @ 21:00:56
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja, som jag skriver så har jag inge broska. Tycker de är så kul och se hur kilona rasar fast jag äter onyttigt och inte tränar nå heller. Som sagt jag ser verkligen hur ammningen tar kilona för mej. =)Så ingen bantning för min del. =)

2009-10-15 @ 21:51:19
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0