Mycke gjort

I dag har jag fått en massa gjort.
Först så ringde jag och fixade försäkring på Nova, va ner på MVC och pratade med min barnmorska om P-stav så nu är en tid bokad. När jag kom hem så ringde jag kommunen och frågade om dagisplats till Nova. Tyckte de va lika bra. Som sagt så föds de många barn i år så då kan de vara ont om dagisplatser.
Ska fylla i paprena nu skicka in dom så vi hamnar i kö, då är chansen större att vi får den platsen vi önskar.

Tog en promenad på morgonen och gick förbi minneslunden och pratade med mormor och tände ett ljus för henne.

Var även förbi mamma och hälsade på en sväng.

Ja, som sagtka jag fylla i paprena nu. Bloggar mer senare.
Nova redo för våran promenad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0