Men nu har de varit mycke

På förmiddagen så kom Ankan och hennes son Hampus hit. Hampus är hur söt som helst men en riktig busunge.
Han hittade på lite hyss.
Strax efter att Ankan och Hampus hade gått så kom mina systrar hit. Men då passade jag på att få hjälp att kratta klart på gården. Så nu är alla löv borta. Skönt och ha de gjort. Själv så har jag hållit på med de i 2 dagar nu. Tiden räcker inte till. Har passat på när Cliff har varit hemma på dagarna innan han ska åka till jobbet. Men såfort jag har kommit ut så är de någon som är hungrig.
Men nu är de gjort. Nu får snön ta och komma. =)

När vi kom in igem så tog jag en varmdusch. Underbart efter allt slitandes på gården.
Sen hann jag bara ut från duschen så kom brorsan och hans dotter Savannah. Jag hörde hur dorren öppnades och en lite tjej ropade:
-Noda Noda.. De var Savannah. Hon är ju så söt. Hon kan inte säga Nova så de blir Noda.
Vi fikade och myste nästan hela släckten. Efter en lite stund så kom mamma och Eva med. Fullt hus i dag med.
Dom gick för ca en timme sen. Så hela dagen har de varit folk här. I dag med.. =)
När alla var på väg så klädde jag på Nova och tog en promenad jag med. Gick först ner på gymmet och kollade om gymkläderna hade kommit, men de hade dom inte. De tog en himmla tid för dom. Beställde dom i juni och de har inte kommit än.
Senast i slutet på månaden sa dom. Och de är de nu. Men de har dom sagt tidigare. Men men de borde komma snart.

Nu ska vi beställa Kinamat.. Mumma.. De va evigheter sen vi åt de.

I morgon ska jag vara ute och ränna hela dagen. Blir knäpp av att bara vara hemma. Först så blir de en promenad med Peter och Savannah. Sen en sväng till kyrkogården och tända ljus och på kvällen så är jag och Nova bjudna hem till Camilla på Tacos. Skönt och komma ut lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0