Lördag

Hann inte blogga något igår. Hade fullt upp.
Jag och Nova tog en morgon promenade med Madde och Aurora. Kallt va de. Nu börjar vintern smyga sej på.

Stackars Nova blev hungrig när vi va utanför Ingela´s, Men inte kunde jag sätta mej och amma i Centrum, så hon fick vänta tills vi kom hem. Stackaren va jätte arg. Men till sist så somnade hon om i vagnen. Inte är hon van att vänta eller. När hon väl är hungrig så 5 sec senare så har hon tutten i munnen. Inte konstigt att hon blev arg nu, när hon va tvungen att vänta i 20 min.
Usch va elak jag kände mej.

Ja, på kvällen var vi bjudna hem till Cliff´s morbror Rogen och Desire på surströmming.
Men inte äter vi de. Så de fans kräftor, paj och lite annat för oss.
Jätte trevligt va de. De va jätte många bjudna. Tror vi va 15 st.
De som åt surströmin hade de dukat för i Roger´s stora garag. Tur de. Jag klarar inte av lukten.
En av de bjudna var Janne Andersson, som jag har bott granne med. Både som barn och när jag och Cliff bodde ie lägenheten. Så han känner jag väl. När han fick syn på mej så.
Sa han: Ja, har du fått barn nu?
Hon ligger här sa jag och visade Nova.
Han blev så rörd så tårarna började rinna på han.
Men va vacker hon jag blir helt rörd sa han.
De va lite gulligt tyckte jag.

Men hon är ju vacker. Våran Nova.


De va våran lördag.

Nova va jätte snäll i natt med. Nu har jag kommit på när jag ska lägga henne.
Som i natt så gick vi in i sovrummet vid kl elva. Jag ammade henne och hon somnade. Sen vaknade hon vid kl fyra och ville ha mat och sen vid kl sju. Efter att hon har fått mat så somnar hon mätt och belåten.
Jag vaknade till och kollade på klockan i morse då va kl 9:55 och Nova hon sov så snällt fortfarande.
Jätte skönt är de. Själv är jag än utvilad mamma. Jätte skönt är de. =)

Nu ska jag lägga in lite nya bilder igen.
Jag ska få hjälp att göra om min blogg. Stephanie ska hjälpa mej. Så nu lär jag kolla på lite bilder jag vill ha på min blivande blogg.
Hej på et tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0