Kräftor =)

I går hade vi kräftskiva här hemma. Hade bjudit hit lite vänner. Vi åt en massa kräftor och spelade spel efter de.
Sen kom bilstolen fram och grabbarna spelade nya Forza 3. De va ett riktigt snyggt spel.
Måste ta och prova de jag med.
Men själv så är jag fast i en massa spel på Facebook.
Camilla skickade en inbjudan om Café World och bli hennes granne. Jag har nekat de fler gånger för jag inte vill börja med något mer spel. Nu skulle jag bara acceptera den inbjudan men blev lite nyfiken på vad de var. Så jag kollade runt lite på spelet och nu är jag fast. Fan, jag har inte tid med sånt.
Jo, men visst så tiden jag ska lägga på hemmet när Nova sover, den tiden spenderar jag på att sitta vid en massa spel nu ist.
Hur jag håller på. Dax att söka hjälp. =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hihi, fattar vad du menar med fastna vid datorn ist för att göra något vettigt =)



Kram

2009-10-25 @ 16:12:51
URL: http://pemzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0