Kom hem nu

Sitter vid datan igen.
Nova ligger och sover. Men nu ni, hon har en NAPP i munnen. Hon är ju så tuttgalen. Har provat med napp tidigare men då har hon bara spottat ut den.
I går när Lojsan va här så pratade vi om de. Så hon rekomenderade att köpa latexnappar med en liten "böj" på som "fasnar" i gommen på barnet.
Så i dag när jag var och handlade så köpte jag nya nappar. Och mycke riktigt så snuttar hon på för fulla muggar nu.
Gullungen mina.

Men nu vill jag att Cliff ska komma hem. Så tråkigt när han jobbar eftermiddagar.
Bad syrran komma och umgås med så hon gick vid åtta tiden. Tycker inte alls om att vara själv på kvällarna. Är så mörkrädd.
Men så är de. Inte mycket att göra åt.

Ja, får se om de blir en tur till Madde, Robban och Malte i morgon. Marina va så sugen på att hälsa på dom. Annars så kommer Stephanie och Alexander hit. Blev inge i dag så.

Nu blir de nog sängen för oss.
God natt


Kommentarer
Postat av: louise

roligt att det funkade med napparna. :) blir lite lättare om hon tar nappen så slipper hon snutta så mycket på dig. :)

2009-10-08 @ 22:20:36
URL: http://louisean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0