Inte mycket i dag

Den här dagen har varit en slappdag hittils. Har inte gjort mycket alls.
Men de är skönt de med. Ska köpa lite smågodis till kvällen och mysa. Kanske blir till att kolla på fotbollen. Vet inte än.
Brorsan och Savannah har varit här och hälsat på. Savannah verkar gilla Nova jätte mycket. Hon satt och tittade och klappade på Nova. Noda säger Savannah. Gullungen.

Cliff är och tränar och Nova ligger och sover.
Själv så har jag suttit och läst lite blggar.
Blev inge valbo idag. Ska åka till stan på måndag ist med syrran.
Ska passa på att hälsa på alla på jobbet hade jag tänkt. Lär köpa pressent till mista syrran med. Hon fyller 16 år nu på torsdag.
Vet inte alls vad jag ska köpa. Men de löser sej. Hittar säkert på nått fint i stan.
Nej, nu ska jag krypa ner brevid Nova och passa på att vila lite.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja, man blir äldre. Men men, d behöver inte köpa nått åt mig heller. Kram

2009-10-10 @ 21:35:24
URL: http://andreassonjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0