Hjärtat i halsgropen

Usch ja. I dag blev jag livrädd. Va hem till Svärmor/Farmor och drog slingor på henne.
När jag skulle byta blöja på Nova så hände de.
Jag la upp henne på matsalsbordet deras. Marianne stod där med mej och pratade med Nova. Från igen stan så kom Gert en av hennes hundar och hoppar upp på matsalsbordet. Var av han träffar Nova rakt i ansiktet med ena tassen.
Nova gallskriker och jag tar upp henne direkt. Blev så rädd. Hjärtat slog dubbelslag på mej.
Nova var helt otröstlig så hemskt. Har aldrig hört henne grina på de sättet tidigare.
De blev inte så farlig märken. Jag trodde han hade träffat henne i ögat. Men sånn tur var så hade han inte de.
Hon fick ett litet rött märke på näsan och ett i pannan. Men inga klösmärken sånn tur var.
Mamma´s älskling.

Var hem till Madde och Malte tidigare på dagen. Så nu har jag en bättre bild på dom två.
Här kommer den.




Men Clevin Marinas son, Nova´s kusin sa nått så gulligt i dag när vi var på dagis och skulle hämta han.
Först satt han i bilen och bara kollade på Nova när hon satt i sin bilstol.
Sen när Marina hade släppt av oss frågade han henne:
- Mamma när ska jag få träffa min kusin igen? Mamma jag älskar henne.
Gullungen så underbart söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0