Hemmadag

I dag har jag och Nova inte gjort ett dugg.
Marina kom förbi och fikade lite. Julmust och pepparkakor blev de. Så gott.

I morse när Cliff hade klivit upp och Nova vaknade så ammade jag henne och så. Sen så fick hon ligga i sängen med mej. Hon var så mysig. Låg och jollrade och smilade jätte mycket. Jag pussade på henne och pratade med henne och då smilade hon ännu mer. Så mysig.
Nu ligger hon och sover och jag sitter här och kikar runt lite på nätet.
Har hittat en sida där man kan beställa personliga väggkalendrar. De är ju en jätte bra julklapp. Så de ska jag fixa till mamma och svärmor.
En hel kalender med bara Nova.
Hoppas dom inte läser de här inlägget.. =)

Kommentarer
Postat av: Madelene

Oh, vart beställer man sånna, jag vill oxå :) Kram

2009-10-22 @ 20:07:16
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0