God morgon

Vaknade strax efter kl sju. Nova min mänskliga väckarklocka började jollra då.
Så komiskt att hon håller samma tider jämt. Först vid kl tre halv fyra. Och sen vid sju tiden.
Så upp och amma henne. Cliff var redan uppe och åt frukost.

När jag skulle ut och hämta tidningen så var Cliff´s arbetskolega readn här för att hämta Cliff. När jag fick syn på hans bil så blev jag så chockad. Den va full i snö.
Jag var tvungen att öppna hans dörr och prata med han.
Jo, men de hade snöat redan i går kväll hos dom i Harnäs. Och nu på morgonen.
Men inte här hos oss, trotts att de bara skiljer ca 5 km.

Får se om de blir Valbo för oss i dag. Ska kolla kontot först. =)




Kommentarer
Postat av: Pety

jorå de går bra, hon är lite envis å sådär hehe, men det hör till. snart så blir hon mer nöjd då hon kan roa sig lite mer själv å sådär :) hur går de själv med nova? skönt att hon håller samma tider :D

2009-10-13 @ 11:36:47
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0