Fullbokad hela dagen

I dag har jag haft full upp ända sen jag klev ur sängen. Hann bara stiga upp så fick jag ett mess av Marina som ville komma.
Så de gjorde hon. Hon stannade tills vi åkte vidare till Soc.
inne hos Yvonne på Soc gick de jätte bra. Vi fick inte alls några pinsamma frågor som många har pratat om. Hon var så trevlig så. Snabbt gick de med. Marina skrämde mej ännu mer innan vi skulle åka. Hon berättade att vissa tar de blodprov med för att fastställa att de verkligen är rätt pappa som skriver på.
Så jag var jätte nervös för de. Hatar sprutor. Inte för att de skulle sticka mej men min dotter isf. Men även de slapp vi.

När vi kom ut där i från så satt Camilla Ö och väntade på oss. Henne hade jag inte träffat på jätte länge. De va så trevligt och se henne igen. Vi hade så mycke att prata om. Önskade att hon kunde stannat längre. Men nu ska de absolut inte dröja lika länge tills nästa gång vi ses..
Ja, och strax efter att Camilla hade kommit så kom även Emelie och hennes dotter och sambo. Emelie är en tjej jag pratat med via bloggen. Så de var jätte kul att få träffa henne i verkligheten. =)
Deras dotter Vintra var så söt. Så liten.

Kände efter all besök så ville jag komma ut ur vårat hus. Så jag tog en promenad till mamma. Där fick jag mat och efterrätt. Mums.

Nu är vi hemma igen och Nova ligger på soffan och suger på sin napp.
Och även jag ska krypa upp i soffan med henne.

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag önskade också att jag hade kunnat stanna längre! Och vi ska absolut ses snart igen. Idag kände jag hur mkt jag saknat att umgås med dig! Satt och var riktigt nostalgisk på bussen hem :)

Stor Kram!

2009-10-29 @ 21:18:36
URL: http://www.metrobloggen.se/camillaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0