Fixat och trixat

I dag har jag hunnit med en hel del. Dagen började med att Marina kom förbi när jag höll på att kratta. Sen kom Camilla kusin så åkte hon, jag och Nova till Valbo och shoppade lite. Nova fick en massa kläder. De är ju så mycke roligare att handla till henne. Fast jag köpte faktiskt nya leggings och en topp till mej själv. Fest kläder till lördagen. =)

Sen så hann jag bara hem så ringde jag mamma så kom hon och syrran hit och höll mej sällskap så jag fick baka lite till tisdag. Blev kanelbullar, sockerkaka med choklad och en rulltårta med dajm och lite chokladbollar.
De får räcka de. =)
Sen blir de till att göra en tårat på måndag. Fyller bara 24 så inte behöver de vara nå märkvärdigt eller.

Efter allt bakande så fick Nova bada lite. Varje gång jag badar henne så längtar jag själv efter att få bada badkar. Måste gå hem till mamma och göra de.

Nu blir de mys i soffan med Nova.
Hej så länge




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0