En lite tripp

I morgon så blir de en tripp till Valbo med Svärmor/Farmor. =)
Vi satt och pratade på MSN och hon var så sugen på att ta en tripp dit. Så jag och Nova ska hänga med.
Vi ska göra som alltid börja med en fika på Ikea.
Ska köpa mer kläder till Nova. Hon växer så de kankar. Lär hitta en ny mössa med. Den hon har nu är också förliten. Hoppas jag hittar något på H&M. Har pengar kvar på presentkortet hon fick av Mackan.
Ska kolla om jag hittar på nå kläder till mej själv med.=)
De är som alla säger, att man glömmer bort sej själv när man får barn. Har inte handlat ett plagg till mej själv sen Nova kom.
De är ju så mycke roligar att handla till Nova.
Men nu behöver jag något till Lördag, då jag och Nova är bjuden hem till Camilla.
Har säker en massa i garderoben men de är ju alltid trevligare med nya kläder. Lär ju tänka på att de ska vara lätt att amma med nu. Jag lär ju tänka på de med. Inte lätt inte. =)

Vad har jag gjort annars i dag då? Inte mycket. Fastnade framför datan med Café World. Tack Camilla. =)
Varför skulle jag börja med de? Men så kul de var. =) Så nu har jag ett till spel att sitta framför om dagarna. Som om jag inte hade tillräckligt med Farm Ville. Tur att jag är mammaledig hur hade annars gått? Hehe.. Nej, jag kan inte hålla på så här. Måste ju sköta hemmet med. Lär ju börja baka. Fyller faktiskt år om några dagar. Tiden går ju så fort.

Nu ska jag krypa ner i soffan med Cliff och Nova.
Sen blir de ett bad för Nova.
Åh, vad jag är avensjuk på alla som har badkar. Jag vill också kunna bada med min bebis. De ser så mysigt ut.
Får ta och gå hem till mamma och göra de.

Nej, nu blir de soffan. Snart börjar Ensam mamma söker.
Kram på er


♥Nova♥

Kommentarer
Postat av: Madelene

Nja det vet jag inte hehe :D Men alltid tyckt att det kan vara snyggt med en korsett så nu slog jag till :) Du vad heter den där billiga affären i uppsala, new york? och vart ligger den.



Har lugna veckan den här veckan då jag bara jobbar 2 kvällar så jag ses gärna =)

2009-10-25 @ 21:28:03
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0