De gick galant

Då har vi vait och kollat Nova´s hörsel. De gick så bra så. Nova sov igenom undersökningen. Men hörsel de hade hon. =)
Efter kontrollen åkte vi upp till Yvonne mamma´s moster. Deva första gången hon träffade Nova. Hon blev så gald att vi kom så.
Efter de besöket så åkte vi vidare till Madde och Robban för att se deras son som föddes i Fredags. De blev en lite Malte.
Varav Malte blir Nova´s tremenning.
Åh, va liten han va. Han va 49cm lång och vagde 3380 gram när han föddes. Så han va lte mindre än Nova.

Inte hade jag med mej våran kamera. Men mamma tog en massa kort så hon får mejla över de till mej sen, så jag kan lägga upp lite bilder här.

Ja  dag började Cliff och jobba. Så tråkigt. Men va handikappad jag är utan han då. Ja, som nu när jag skulle laga lite mat till mej så började Nova gråta och va hungrig. Hur lätt va de då. Stackaren fick ligga och gråta ett tag tills jag var klar. När min mat väl va klar så fick jag amma Nova och sen fick jag äta min mat som nästan hade kallnat. Men vad gör man? Klart dottern min går i förstahand.
Nej, jag tycker pappan ska få vara hemma i 4 veckor ist 2 veckor. Eller vad tycker ni om de?

Nu ska jag krypa ner i soffan brevid Nova.
Men lite bilder kommer de här.






Kommentarer
Postat av: Madelene

Ja 2 veckor är nog lite för lite, borde iaf få vara hemma den första månaden. Tänk om mamman inte är helt pigg från en förlossning då och kanske behöver lite hjälp om dagarna. Nä den första månadne borde dom aboslut få vara hemma.



Jag hade dock aldrig den där tiden då jag var ensam med Aurora då micke jobbade hemifrån redan då. Så han fanns alltid till hands å kunde hjälpa till, så jag ahr nog haft tur med den biten hehe.

2009-10-05 @ 22:20:36
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Jag måste ta med mig kameran i morrn jag med så jag får något kort på snuttan jag med! ;)



Ser fram emot i morrn.



Puss krams

2009-10-05 @ 22:21:50
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0