BVC

I dag va vi till BVC för fösta gången med Nova.
Allt gick bra. Nova hade gått upp från 4285 till 4590 på en vecka.
Men hon hade ite vuxit något på längden.

Anna-Karin tog även blod trycket på mej. Och äntligen så var de normalt nu. Undertrcket var nere på 78 nu. Inte 110 som de var på BB. Så skönt. Slipper nog medicinering nu. Ska ringa vårdcentralen på måndag och avboka min tid. De är bättre att Anna-Karin tar blodtrycket på mej en gång i vekan nu.

Men en sak blev jag överlycklig över i dag. Jag kom i ett par JEANS i dag. Underbart. Så nu har jag ett par jeans jag kan använda. Har inte provat mina andra än.
Vägde mej i morse igen så nu har jag 4,6 kg kvar till startvikten. De tar sej. Inte för att jag mår dåligt över mina kilon men de är kul att se vad jag minskar i vikt pga ammningen. För äter de kan jag lova att jag gör. Hungrig blir jag av att amma.

Och smågodis blir de till kvällen. Jag får passa på att unna mej nu nr jag går ner trotts att jag äter som en häst.=)

Mamma´s älskling




Kommentarer
Postat av: Stephanie

Ja hehe! :) Hade jag jätte gärna gjort... men det kommer ju säkert fler gånger och jag tänkte inte på att fråga dig i fall du ville hålla Alexander heller hehe! :)



Jo jag kom på det när jag knatade i väg igår.. jäkla skit. Men skriv ett mail till min mailadress då.

Det är samma som står här... Och bifoga bilder och skriv färger och sådär, så får jag göra så gott jag kan efter din beskrivning hehe! :)



Jag glömde även fråga i går. Är du sugen på en promenad nästa vecka mån tro? :)

Puss krams

2009-10-02 @ 21:37:15
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Milla

Hej vännen!

Va fin hon är, eran tjej. Jag skulle ju gärna komma och hälsa på någon dag! Skulle det gå för sig? :)

kramar!

2009-10-03 @ 17:46:06
URL: http://www.metrobloggen.se/camillaaa
Postat av: Emelie

Åhhh, vad stor hon är söt tösen!! Hoppas allt är toppen!! Kramar

2009-10-04 @ 19:21:28
URL: http://pemzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0