Brist på reflexer?

I dag har jag och Nova tagit en sov morgon. Klev upp kl 10:05. =)
Sen så gick vi till gymmet en sväng och pratade lite med Bosse. Såg att de va styrelsemöte den 9/11 de måste jag gå på. Får ta med mej Nova då. Vet aldrig hur länge mötena håller på.
Men de går nog bra de med, Nova är ju så snäll så.
Efter gymmet så gick jag till ICA för att köpa reflexer som jag hade frågat om tidigare i veckan. De skulle ha fått
in dom igår. Men inte hade de fått in nå reflexer. De skulle komma i morgon sa dom. De va så fina och färgglada, så de är bara att knata dit nån annan dag och kolla om de har fått in dom.
Förstår inte att de ska vara så avårt att få tag på reflexer.
Va in både på ICA, Coop och Hemköp och kollade i tisdags. Men de fanns inga reflexer nån stans. Så konstigt. De som är så viktigt att ha.
Men sen hittade jag på några vanliga tråkigt på Apoteket. Så de får duga ett tag.

Va upp och hälsade på mamma en sväng i dag med. Tänkte gå till Marianne en sväng. Men stackaren va jätte förkyld, feber och ont i halsen. Ville inte gå dit och reskera att bli smittad.

Nu ligger Nova och sover, Cliff är och tränar och här sitter jag och väntar på att Cliff ska komma hem igen så vi kan åka och storhandla.
Måste ju köpa kräftor tills i morgon. Ska koka dom i dag så de blir extra goda.

Har precis beställt kalendrar till oss. Riktigt fina. Ska göra en till beställning med flera som jag ska ge bort i julklapp.
Skev i en massa födelsedagar och så i våran som inte ska stå i deras.
Här har ni länken om ni vill beställa till era nära och kära.
http://www.vistaprint.se/manga-kalendrar.aspx?GP=10%2f23%2f2009+11%3a58%3a49+AM&rd=2. De är ett julklapps tipps från mej till er.


Så här fin kan eran kalender bli. =)
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0