Bra gjort

I går blev inte Emelie glad. Cliff gick ut för att hämta tidningen på morgonen men kom in utan.
- Fick vi ingen tidning? frågade jag.
- Nej, jag har sagt upp den så den är väl slut från och med i dag. svarade Cliff.
- Va? Vad säger du? Jag som har en överraskning som kommer i tidningen snart. sa jag.
- Vi ska ha Gefle Dagblad ist. svarade Cliff
- Men när kommer den då? sa jag.
- Ja, de vet jag inte. Har inte beställt nån än. svarade Cliff.

Så bra tajming Cliff. Jag har satt in en Fars dag hälsning till Cliff som kommer i tidningen nästa söndag. Så jag hoppas verkligen att vi har tidningen tills dess.
Förstår inte vad de var för ryck. Vi som har haft arbetarbladet varje morgon i över 6 år. Och nu vill han byta.
Inta har han sagt något heller.
Men, men..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, gud så typiskt :) Sorry för skrattet men liiite kul var det ;)

Hoppas ni hinner få den!



Kraaam <3

2009-10-27 @ 19:06:01
URL: http://pemzan.blogg.se/
Postat av: Madelene

Hahahahaha!



Ursäkta skrattet men det var roligt :D Men han borde ju såkalrt sagt något till dig när ni haft tidningen så länge, men karlar tänker inte mer än en påse nötter ibland. Kramen

2009-10-27 @ 22:23:41
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0