13 dagar

Nu är Nova 13 dagar. De går fort. De går fort. Tycker redan att hon har vuxit en del. Hon är så go, gör så roiga miner och läten. Jag och Cliff brukar sitta och titta på henne och skratta åt alla miner hon gör.
Go'hjärtat vårat.
Men så snäll hon är då. Sover jätte mycket. I natt vaknade hon först vi 12 tiden sen vid 5 och sen vid 7. Jag ammar henne byter på henne sen somnar hon om. Så snäll. Visst hon har ju sina bråkiga stunder hon med. Men de är inte ofta eller långvariga.

Jag har försökt övertala Cliff att vi ska åka till Valbo. Han sa ja igår. Men i dag när jag påminde honom så lät han inte lika sugen. Suck.
Jag skulle behöva byxor. Villa ha ett par bagyjeans tills jag kommer i mina vanliga.
Har inte provat dom än. Men jag kan bara tänka mej att jag inte kommer i dom. Har ju några kilon kvar.



Undra om jag ska börja fixa ute på altan. Plocka undan dynorna för vintern och så. Blir nog inge mer sittandes på altan i år.
De var till och med minus grader i natt. - 2,4 grader var det vid 5 tiden när jag var upp och ammade Nova.
Nu närmar sej vintern med storm steg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0