Vilken underbar dotter

I dag var Jossan här och toppade mej. De behövdes de. Hon tog topparna och klippte upp mitt hår en hel.
Blev så nöjd så.
Efter de så åkte jag och Nova med svärmor till Valbo.
De blev ingen ram i dag. Vi var aldrig in på IKEA. Marianne var ute efter kläder som hon skule ha i Egypten, så vi hade inte tid med IKEA. Hon har ju hundra hemma som hon måste hem till. Så de blir lite tidspress.
Själv så hittade jag ett par snygga leggings inne på Gina trico. De var dragkedja längst ner p benen. Riktigt stiliga. =)
Handla ingenting till Nova den här gången.
Men jag såg så mycke fint jag vill ha till henne. Men den här gången blev hon utan.
Nova är så snäll och ha med överallt. Hon sover för de mesta. I dag när vi var i Valbo så var jag och pillade på henne så hon skulle vakna till och få lite mat i sej innan vi skulle hem igen. Annars så skulle de ta sånn tid inna hon fick äta.
Så hon vaknade till och åt sen så satte jag ner henne i bilstolen igen och hon satt där och sög på sin napp och var så nöjd så.
Då passade jag och Marianne på att få lite i våra magar med.
När vi kom till bilen igen så somnade hon om igen. Plutten våran.

Snart ska jag ta och gå till gymmet. Ska kolla om de är Linda som jobbar. De är alltid lika kul och prata med henne.
Om inte så får jag träffa henne på julbordet i morgon.
Vi ska till Furuvik på julbord. De ska bli sååå gott.





Furuviks berömda träd. De är så fint tycker jag.
I morgon börjar även Furuviks årliga julmarkad. Mysigt. Kanske blir en tripp till den i år med. Men de skulle vara så mycke mysigare om de vore snö.

Ge mej snö nu.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0