Varit på vift hela långa dagen

De har vi verkligen. Var hem till farmor (svärmor) på förmiddagen, efter de så in och handla lite hem med varorna ner med Nova i vagnen sen så gick jag och Nova hem till Madde och Malte.
Där vi drack en massa kaffe och pratade som vanligt.=) Älskar att vara mammaledig. De är så mysigt och umgås med andra mammor.
Vi har ju så mycket att prata am hela tiden. Byta erfarenheter med varandra.
Se hur de andras barn växer och utvecklas.

Efter besöket hos Madde så gick vi hem och träffade pappa Cliff en snabbis innan han skulle åka till jobbet.
Men jag hann sätta upp julgardinen i köket innan han skulle åka.
Så nu är de julgardiner i alla rum. ♥

Ja och sen ringde mamma och hörde om vi ville följa med till Rusta.
Självklart.
Där hittade jag lite prylar bla:
-En ny stekpanna. De behövdes.
-Julklappar till syrran
-Julklappar till julklappsspelet
-Julstjärna på fot
-En bok till Nova De förta åren Den var jätte rolig. Stod mycke mer i den än den som jag redan hade.

Ja och lite till.
Jag hade inte varit på Rusta på länge så jag blev så chockade över hur väl organiserat de hade blivit där inne.
Har alltid tyckt att Rusta varit så rörit. Men inte nu inte. =)
Väl inne på Rusta så träffade jag min kusin Isabell och hennes mamma. De var första gången de träffade Nova med.
Hör och häpna- Nova var vaken.. De är inte ofta. Men nu så. Klar vaken var hon.
Dom tyckte hon var så söt så. De berättade även att de följer henne på min Facebook. Lägger ofta ut bilder på henne där.
De var så uppsakattat av dom. De är så kul att höra. =)


Gillar verkligen den här bilden.


Nu måste vi försöka få en bild på alla tre.
Har inte tagit nån sånn bild än, förutom den som vi tog till tidningen. De är på tiden att vi tar en sånn nu.

Nej, nu ska jag fixa lite här hemma. Ska passa på nu när Nova sover.


Kommentarer
Postat av: Pety

men uuuusch :S

nää dom frågade inte heller. skulle nog inte vilja det heller. märkt för livet sen haha :D

kramar

2009-11-25 @ 21:37:12
URL: http://petisa.blogg.se/
Postat av: andrea

va fin blogg!! :)

2009-11-25 @ 22:59:08
URL: http://andreapirlo.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Den bilden är jätte fin på er.. Och Nova är mamma upp i dagen på den här bilden. !:)



Allt bra med er då?

Krams krams

2009-11-26 @ 16:04:50
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0