Uppsala

I dag så var jag och Madde till Uppsla med våra bebisar.
Hade en heldag tillsammans. De var så mysigt. Var in på min favoritbutik i Uppsala. Shoppade loss en massa. Men de dyrasta plagget de köpte jag till Cliff. =)
Var på jakt efter ett par baggt jeans med de hittade jag inte.
Vi var inte in i så många butiker. Får åka fler gånger. Men mysigt hade vi.
Vi hittade ett så mysigt café som vi fikade på. Satt där och ammade tillsammans medans våra mackor blev kalla. De är en sak som man har fåt vant sej med som mamma. Ens bebis går alltid i förstahand.

Efter Uppsala så fick jag knata hem i ösregn. Så lagomt gennomblöt var jag när jag kom hem. Usch. Nu vill jag ha kallt och snö. Gillar inte regn och rusk.

Hem och torka och mysa lite innan vi åkte hem till Marianne. Äntligen är hon frisk igen. Hon blev så glad att få träffa oss igen.
Hon hade köpt en massa skare till Nova. En tavla, kläder, mjukisdjur och en skylt.
Jag fick ett så fint halsband i födelsedagspresent.
Ska lägga upp en massa bilder i morgon. Orkar inte nu.

Nej, nu blir de sängen.
Hoppas ni inte hittar en massa stavfel nu.
Om ni gör de så får ni leva med de. Jag är inte perfekt och de får ni leva med om ni ska läsa min blogg.
God natt på er

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Låter som en kanon dag :)

Självklart går barnen före - ja men så småningom blir de varma mackor igen ;)



KRAM

2009-11-06 @ 09:23:08
URL: http://elli76a.blogg.se/
Postat av: Madelene

Vem orkar kommentera stavfel? Man förstår ju endå vad du skriver, herregud, det finns fan människor till allt. Hojta till nästa gång ni ska till uppsala, jag hakar gärna på =)

2009-11-06 @ 19:33:06
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0