Tidig i år

Jag har julyntat. Ja de har jag.
Fick sånna julkännslor när jag gick hem från Marina i dag. Jag gick förbi en massa hus som hade satt upp jugardiner och hängt upp julstjärnor. De är så mysigt.
Så när jag kom hem så gjorde jag samma sak.
Fram med strykbrädan och strykjärnet sen så började jag stryka för fullt.
Så nu har jag nästan fått upp alla julgardiner. Har inte fått upp gardinerna i köket än. Gardinstången i köket är nästan 4 meter lång så där måste jag ha hjälp. Sambon får hjälpa mej i morgon. =)

Stakarna och stjärnorna är på plats dom med. Har även plockat upp en del tomtar. Tänkte inte ta fram dom än. Men de blev så endå.
Nu är de julstämning på Forsvägen.
Jag älskar julen. Tycker de är så mysigt med alla tomtar och belysningen.
Nu är snön välkomen.
Hoppas vi får en vitjul i år. Nova´s första jul den vill jag minnas som perfekt. =)
Ska ta och köpa en ny julslinga till våran veranda. Den vi har är så ful och sliten. Så de får bli en ny.

Nu är de bara granen kvar. Men den får vänta tills veckan före jul iaf. Tror jag.... =)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har också pyntat idag :)



Kram

2009-11-25 @ 18:25:58
URL: http://pemzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0