Tack så mycket vännerna mina

I dag blev jag bjuden på middag på Sleven i Grytan av Camilla kusi och Camilla H.
Dom har helt underbar mat där. Den här gången så åt jag deras stora grilltallrik. Den var så god. De är lite av varje på den. Oxfile, fläskfile, kyckling, bacon mm.
Fick även ett jätte fint silverarmband av dom. De var så fint. Tack för en jätte trevlig dag tjejer.

När vi satt där inne så kom min farbror Kjell och min pappa Kennet in. Dom bara tittade åt oss och sa hej.
Trevlig släkt jag har.
Min egen pappa kom inte ens fram och ville se sitt eget barnbarn.
Men inte gör de mej något klarar mej så bra utan han.
Men konstigt är de.
De är väl som Camilla H sa- Han skäms väl. Vet inte vad han ska säga.
Han pratar ju inte alls med mej när han är nykter så de va väl kanske de. Men jag tycker att han borde vara nyfiken och se Nova.
Men kanske inte?

Nu ska vi hem till Marianne och Christer.

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Dom är inte värda besväret Emelie...Vet exakt hur det är. Usch... jag tänker inte ens lägga ner energi på det där jag. Gällande min. När dom inte ens vill veta hur det är med deras barnbarn eller barn då är det något som inte stämmer upp i skallen. Jag har dom jag älskar runt omkring mig. Och det räcker och blir över. Skit i honom. Du är värd så mycket bättre tjejen.



Puss O Krams <3

2009-11-17 @ 14:35:17
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Pety

beklagar det där med din far :( men som din vän sa, han skämms nog! å det ska han göra oxå.

men var glad iaf att Nova har en sån fin å bra pappa som Cliff! det är det viktigaste för henne :) å en fin å jätte bra mamma har hon ju oxå! grattis till 2 månader idag Nova :)

2009-11-18 @ 14:19:21
URL: http://petisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0