Så stolt

Jag är så otroligt stolt över Nova.
I morse så klev jag upp innan henne "som vanligt". Sen hörde jag hur hon började skruva på sej.
Gick in och tittade på henne tills hon slog upp ögonen.
När hon väl slog upp sina ögen så gjorde hon de med ett stort leende.
Hon log med hela ansiktet.
Så underbar våran dotter. Jag är så otroligt stolt över henne. Jag tittade på henne och tårarna började rinna på mej.
Glädjetårar var de. Tänk vad jag och Cliff har skapat tillsammans.



Mamma´s underbara tjej

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ååå jag vet, iblnad kommer tårar :)

Kärleken till ens barn är hetl oslagbart!!



<3<3

2009-11-13 @ 19:07:37
URL: http://pemzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0