Ojoj va besök

Hihi.. I dag var de massa kompisar på besök hos mej och Nova.
Sammanlagt så var vi sju st samtidigt mammor och deras barn.
Så trevligt att ha en massa kompisar här.
Men jag hinner inte med hushållet alls. Skulle behöva köpa städhjälp. =)
Har hur mycket som helst jag skulle behöva ta tag i. Men när?
Snart är de ju första advent med, rättare sagt nästa helg.
Då ska jag upp med julgardiner och fram med en massa ljusstakar och kanske nån tomte med.
Här ska de julpyntas i år. Första julen med Nova ska vara en jul att minnas. =)



Jag älskar julen. Tycker de är så mysigt med alla tomtar och ljus.
Och inte tala om att köpa julklappar. De är ju så kul, så länge jag vet vad jag ska köpa.


I morgon blir Nova 2 månader, de ska firas med en tripp till stan.
Jag och Madde ska ta med barnvagnarna på tåget igen. =) De går ju så smidigt med upptåget.
Ska passa på att hälsa på alla arbetskompisar på hotellet.
Måste försöka hitta på en ny mössa till Nova med. Dom hon har är inge bra.
Så passande att jag fick 25% rabbat på Kappahl med posten i dag. Perfekt..

Hade inge roligare att skriva i dag. =)





Gohjärtat mitt har börjat att gräppa snuttisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0