Nu va de fredag igen

Helt sjukt vad veckorna går fort. Fredag igen nu och Nova är 7 veckor i dag.
Lilltjejen våran börjar bli stor.

I dag så har vi varit hem till Cliff´s mormor och Åke och hälsat på. Dom är så mysiga. Saknar min mormor så mycket när jag träffar Eva, och annars också förstås. Men jag tänker alltid på min egen mormor när jag träffar Eva.

Eva frågade mej om hon fick sticka lite kläder till Nova. Jag blev så glad när hon frågade. De har jag saknat så mycket med min mormor. Hon stickade alltid en massa till oss och många andra. Hon var så otroligt duktig på att sticka. Ångrar så att jag inte frågade om hon kunde lära mej mer innom stickning.

Efter vi hade varit hos Eva och Åke så gick jag och Nova vidare till Emma och Savannah där jag fick en massa kläder till Nova. Så nu har hon lite och växa i. =)
Fick även lite leksaker, bla en bläckfisk som lät och blinkade om man tryckte på den.
Så jag satt och lekte med den framför Nova och de gillade hon. Hon låg och skrattade en massa. Älsklingen min. Hon är så underbar.
Hon är mer och mer med nu med blicken och skrattar och jollrar mest hela tiden. Så mysig våran dotter.

Nu vaknade Nova så hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0