Måndag igen

Då var de en ny vecka igen. Tiden går så fort. På Onsdag är Nova 2 månader ♥. Lilltjejen våran.
Hon är så snäll. Sover fortfarande hela nätter. De har hon gjort över en vecka nu. De är så skönt. Så jag är en utvilad mamam jag. =)

I dag kände jag inte alls för att kliva upp ur sängen. Tittade ut och såg ur regnat öste ner.
Så jag tog upp Nova och la henne brevid mej i sängen och myste.
Men så ringde telefonen, de var kusin min. Efter att pratat med henne så kröp jag ner med Nova igen. Så 5 min senare så ringde telefonen igen. Den här gången Ewa C. Så de var bara att kliva upp de för Ewa C hon kan ptata hon..

Efter frukosten så plockade jag reda på tvätten. Jag verkligen hatar att sotera strumpor. Så tråkigt.
Men nu är de gjort.

Nova hon sover igen efter att fått lite mat i sin mage. Så nu passar jag på att kolla runt lite på nätet.

Snart kommer Madde och Malte hit och hälsar på.
Ska ladda kaffebryggaren nu så bloggar mer sen.
Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0