Lördagsmys

I går kväll så var vi bara hemma och myste. Kollade på en film med Brad Pitt.
Jag tycker den var sådär. Men Cliff tyckte den var jätte bra.
Inglorious Basterds hette den.
Handling -En enhet bestående av judiska amerikanare kallade "The Basterds" får i uppgift att sprida skräck i Tredje Riket genom att skalpera och brutalt döda nazister. Enheten stöter på en fransk judisk ung flicka som sköter en liten biograf i Paris. Dock har biografen blivit ett mål för fienden och nu står enheten och flickan på sin sista ståndpunkt.





De var våran lördagskväll. Mysigt och ha Cliff hemma med. Men bästa lördag så blir de julbord på Furuviks brygga.
De ska bli så gott. Nova hon får följa med hon.
Jag ammar fortfarande. Vi har inte lärt henne att ta flaskan än. Så därför får hon följa med. Inte gör de något, hon är så snäll så.

Får sevad den här dagen tar oss. Jusst nu så ligger Nova och sover och snuttar på sin napp.
Cliff han sitter och spelar på sin data och jag, jag sitter här och bloggar som vanligt.

Ska in ta soffläge brevid NOva nu.
Hej så länge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0