Lördag och städdag

Så har min dag sett ut hittills. De är så skönt när de är gjort.
Och de behövdes verkligen.
Fick till och med Cliff att gå ut och lägga på presenningen på grillen. De är stort de. Har tjatat på han sen i September. Nu äntligen har han gjort de. Weee..
Nu är Cliff och hämtar mat till oss. Pizza blir de. De ska blir gott efter all städning.

Trodde vi skulle få hälsa på Marina i dag. Men dom har inte fått komma hem. Celine har gulsot. Men om dom har tru så kanske de får komma hem i kväll.
Marina ville så gärna komma hem till sin egen säng. Jag vet precis hur hon känner. Själv så fick vi vara kvar i 3 nätter. Jag höll på att bli tokig av att vara där. Så jag vet hur de är.
Kanske får se henne i morgon ist. Längtar såå.
Fick en bild av Marina af. Så underbart söt dotter dom har fått. Hon är så lik Celvin när han var bebis. =)

Nej, nu blir de pizza.
Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0