Julbord

Är nyligen hem kommen från julbordet i Furuvik.
De var så gott. Och inte tala om hur mysigt de är där. Dom har gjort så fint med all belysning och julpyntet.
Men nått som de kunde vara lite bättre på är dessertbordet. Dom har inte så mycket att välja på.
Men maten de är superbra. =)

Nova hon var med hon me. Så underbart snäll dotte jag har. Hon var så nöjd så, fast hon inte hade ätit så mycket innan vi åkte så var hon nöjd endå. Hon låg och pratade i sin vagn. Sen så tog jag upp henne och charmade en massa från gymmet. =)
Hon var så fin i sin julklänning.

Cliff han drog med grabbarna och skulle dricka öl. De var han värd. Han har inte varit ute på något på länge nu.
Men han får igen de sen..=)
Förstår väl första gången jag ska ut och parta med mi tjejer. Oj, va orolig Cliff kommer att vara. Och jag med för den delen.
Men de kommer att dröja innan jag gör de. Är inte ett dugg sugen på att festa än. Har väl gått och blivit en trågig mamma..=)
Så här fin var Nova i dag:




Kommentarer
Postat av: Sarah

Vilken Fin Och Underbar Dotter Ni Har Emelie!

Kram Kram På Dig Sis!

2009-11-28 @ 22:13:30
URL: http://sarahandreasson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack så mycke.. =) Ni kommer att få en sån fin bebis ni med.=)

2009-11-29 @ 15:55:22
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/
Postat av: Sarah

De tror jag oxå..=)

2009-11-29 @ 16:37:50
URL: http://sarahandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0