I morgon så

I morgon bitti så ska jag klippa mej. De var ett tagsen sist. Vet inte om de blir nå nytt.
Eller bara topparna.
Ska tänka på saken. =)
Efter de så blir de Valbo med svärmor. Hon ska köa julklappar till Nova.
De blir förmodligen ett babygym. De vore toppen. Har tänkt köpa ett sånnt länge nu.
Men då slipper ju jag.
Själv ska jag kolla på en ram på IKEA.


Tycker den här är så läcker.
Skulle vilja förstora upp en bild på Nova och sätta i den.
Men jag är inte säker på vart den skulle på passa i vårat hus.
Jag är så sugen på att göra om i vårat sovrum tapetsera om och köpa nya möbler in dit.
De är bara pengar som saknas...
Tänk om vi kunde vinna lite. Så mycke lättare de skulle bli.
Men ska man vinna så måste man våga spela med. De enda jag spelar på är Triss och där vinner jag inte mycke.
Så hästar.. DE är nog något jag ska börja spela på. Där är de nog större chans att vinna skulle jag tro.
Ska nog ta och spela lite nu..


Kommentarer
Postat av: Pety

Jaa om man ändå kunde vinna lite pengar :(

2009-11-27 @ 10:15:39
URL: http://petisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0