Handikappade

Nu är vi lagom handikappade. Tvättmaskinen våran har gjort sitt. Så typiskt nu när vi har fått en till familjemedlem som är duktig på att smutsa ner sina kläder. =)
Så igår fick vi beställa en ny. Lagom till julen. Men de var på tiden att köpa en ny.
Får se när den kommer. De skulle bara ta upp till 3 dagar. Skönt de.



Mötet på gymmet gick så bra. Nova var med och var så snäll. Hon grinade inte eller gjorde nå höga väsen av sej på 2 ½ timme. Sötnosen min hon är så duktig.
Äntligen fick jag mina gymmvärdskläder. Dom var så fina och sköna.
Vi kom fram till många bra saker på mötet. En sak var att gymmet inte ska byta lokal. De va ett toppenbeslut tycker jag. Vi har ju så nära och bra till gymmet.

Nej, nu blir de till att börja med Nova´s gardiner. Blev inget gjort i går. Så nu ska jag ta tag i de.

Hej på ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0