Hälsingland

I dag har jag varit på en tripp till Hälsingland eller rättare sagt Bergvik. De är så underbart fint där. Skulle lätt kunna flytta dit. Eller ja kanske inte. Skulle längta efter mina vänner och jag trivs så bra i våran villa. Men fint och mysigt är de där.
När vi åker dit så åker vi till Majsan bla. I dag var vi bara hem till henne förutom affärerna vi var på.
När vi kom fram så hade Majsan gjort trerätters till oss. Mumma.




Majsan och Nova

De var min och Nova´s dag. Jätte mysigt var de. Majsan var så glad att vi kom. De var nära att tårarna rann på henne när vi skulle åka hem igen.
Men vi lovade att komma dit snart igen. De tar inte mer en en timme och åka dit. Så de är inte lång tid. Nova hon sover så bra när vi åker bil så de är ingen fara de. Åka bil och vagn de gillar hon.
Älsklingen våran.

Men vad snäll hon är då. I går natt så sov hon hela natten. Vaknade första gången kl 5:30. Och i natt så sov hon också hela natten men vaknade inte för än kl 7:45. Efter att fått mat och ny blöja så somnar hon om igen.
Som i morse fick jag väcka upp Nova vid halv tio för vi skulle åka kl tio.


Mitt liv..
Älskar er över allt annat.

Tog bilden på dom i morse. Nova får sova de sista timmarna med oss. Tycker de är så mysigt att ha henne i sängen.

Nu ska vi ha lördagsmys med en film..



Kommentarer
Postat av: Emelie

nämeeeen, avis!! jag sov också 10 timmer per natt från 6 veckors ålder! Men tror min sessa är för tuttig för de ;)



Hoppas ni haft en kanon helg!!

Puss o kram <3

2009-11-08 @ 12:11:28
URL: http://pemzan.blogg.se/
Postat av: louise

skönt att hon sover hela nätter redan ! hoppas det håller i sig bara. ;) moa sov hela nätter från att hon var 5 veckor. :) så himlans skönt att få vakna utvilad och pigg.

2009-11-09 @ 15:15:20
URL: http://louisean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0