Grattis hjärtat

I dag blev Nova 2 månader.









Lite bilder från i dag.


I dag så var jag och Madde in till stan med våra barn.
Tog Upptåget igen. Dr är så smidigt när man har barnvagnen.
Så var vi in i lite affärer och shoppade till våra barn. Gick raka vägen till barnkläder. Kollade inte ens åt kläder till oss.
Jag köpte ett jätte fint set till Nova. De var en röd klänning med prickar och mimmi och ett par svarta tajts till. Och lite till.
Men Madde hon shoppade loss hon.
Vi köpte även presenter till Marina´s kommande bebis.
De är så kul att köpa barnkläder. Synd bara att dom växer så fort.

Var även in på Hotellet och hälsade på en massa arbetskompisar. Nova hon blev upplockad poängång hon. Alex var in med henne i Repan och visade upp henne.
Dom blev så imponerade av hennes hår. Som många andra. Ja, hon har väldigt mycke hår. Men de är så fint tycker jag.
Så snart blir de en liten toffs på huvudet som jag hade när jag var barn.
Ska leta reda på ett kort på mej när jag har min berömda toffs.=)

Nu kommer mamma och Jennie snart.
Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Pety

det går huuur fort som helst, jättemysigt :D

ja, det är mkt man inte förstår. det finns folk till allt tyvärr :( men det är ju verkligen hans förlust! en sån underbar liten flicka. kan hända att han blir nyfiken i framtiden! kanske är lite nytt nu.

hennes pappa smsar mig varje dag nu. han saknar oss. å han är jättegullig tillsammans med henne. så vi har bra kontakt nu så det är jätteskönt iaf.. allt för Isabels skull :) kramar!

2009-11-18 @ 19:37:45
URL: http://petisa.blogg.se/
Postat av: malin

oj va ni är lika! :)

2009-11-18 @ 20:06:05
URL: http://malinnpeterson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nämen, sötaste klänningen ju!

Säg till om du vill ha sällskap till stan nångång :)



Kraam

2009-11-19 @ 15:56:28
URL: http://pemzan.blogg.se/
Postat av: Camilla H

Vilken fin bild på dig & Nova! Vilka härliga blå ögon hon har! Hoppas det är bra med Er!? Kram

2009-11-20 @ 15:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0