Gårdagen

Min lördag var jätte trevlig.
Började morgonen med att stiga upp 10:22. Så skönt. Har en sånn underbart snäll dotter. =)
Sen så gick jag och Nova hem till mamma. Där var Peter, Savannah, Mamma, Eva och Jennie. Så kom även stickan förbi en sväng. Var där en massa timmer. Sen så gick hela gängen till kyrkogården och tände ljus för mormor och farmor.
De var så fint där. Ljus överrallt. Gick även till Joel´s grav och tittade lite. Tänk att de är 10 årsedan han gick bort.
Jag lekte jätte mycket med han när vi var barn.

Sen var de bara hem och sminka mej och byta kläder för att gå vidare till Camilla. Där bjöds de på tacos och trevligt sällskap.
En riktigt kanon dag.

Nu ska jag och Nova på en promenad. Cliff han vill inte följa med. Så vi går själva.
Bloggar mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0