En tripp till Valbo på rekordtid

I dag var vi till Valbo men min familj. Tjatade på Cliff tills han gav med sej. Han tycker inte alls om att åka dit men han gjorde de för min skull. Älsklingen min.
Men de är ju inte nå kul att ha han med dit. Vi åkte halv ett och var hemma igen kl två. De måste vara rekord de. =)
Men jag han köpa de jag var ute efter. Ett par jeans och  2 tunikor. Så jag är nöjd.
Jag blir ju så stressad av han. Han verkligen hatar att gå i Valbo dit åker han bara om han måste.

Efter Valbo så åkte vi hem till Marianne och Christer. Där vi blev bjudna på mat och efterrätt. Sånn tur hade vi.
Nybakad morotskaka med. De var så gott.
Väl hemma igen så fick vi besök. Gullungen Savannah och några till. Åh Savannah hon är ju så go. Pussar och myser med Nova. Kusinerna. Dom kommer nog att bli riktigt bra kompisar när de växer upp. De hoppas jag verkligen. =)

Såg ni min Farsdag hälsning i tidningen då?
Tänk att jag kom i håg att skicka in en sånn. Jag som inte har något minne längre.

Nu ska jag sätta mej vid symaskinen igen.
Hoppas ni har haft en bra helg. De har jag.

Kommentarer
Postat av: Pety

Riktigt fint! händig du är då Emelie :)

2009-11-08 @ 21:54:00
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: Emma

Det var trevligt :) Hon är så söt lilla skruttan :D

Tack för idag :)

2009-11-08 @ 22:35:27
Postat av: Milla

Va kul o se er idag! Måste komma o hälsa på er snart igen :) ska besöka en annan liten bebis i veckan också :)

2009-11-08 @ 23:02:51
URL: http://www.metrobloggen.se/camillaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0