Då va den över

Den här helgen har gått så fort.
Har umgåts med min familj hela helgen. Jag och Nova tog en promenad hem till mamma i dag med. Peter och Savannah var där dom med. Så vi hade en släcktträff där i dag igen. Sarah och hennes hund kom dom också.
Sen bar de av hem igen och i väg och handlade. Köpte en massa saker till tårtan jag ska göra i morgon. Ska även baka mer kanelbullar. De jag gjorde i torsdags är slut.
Så i morgon har jag fullt upp med de. Sarah ska komma över och passa Nova så jag kan baka och grejja. =)

Nu märks de verkligen att Nova börjar att sova mindre. I dag har hon nästan inte sovit något alls. Bara i vagnen när vi var på promenaden.
Men nu så sover hon iaf. Liten börjar att bli stor.

Men nu får Marianne ta och bli frisk. De var över två veckor sedan vi träffade henne. Börjar att tro att hon har åkt på svininfulensan.
Hoppas hon blir frisk snart. Hon har missat så mycket med Nova nu. Nova har hunnit att vuxit mycket på 2 veckor.




Till TV:n i kväll så ska vi äta julskinka på hårdmacka och dricka julmust.
Tända en massa ljus och mysa.
Hade lite julkännslor i dag när vi var och handlade så nu ska vi mysa lite i kväll.
Har knappt träffat Cliff nå i helgen så vi får ta igen de i kväll.

Hoppas nu har haft en trevlig helg. De har jag haft iaf.
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ååå, gud vad gott med julskinka! och julmust!!



Jo, men vi kan komma =)

Kram på er

2009-11-01 @ 18:36:38
URL: http://pemzan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Släckte ni lyset och hade en träff???

Eller menar du möjligen en SLÄKTTRÄFF???

2009-11-04 @ 21:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0