Bakat

I dag har jag bakat ännu mera kanelbullar. De jag gjorde förra veckan är slut. =)
Men jag förstår inte vad jag gör för fel. Min abullar blir så stora.
Här är en av alla plåtar.


Baka är typ de ända jag har gjort i dag. Jag bjöd över syrran min så hon fick vara barnvakt åt Nova.
Så jag hann med att fixa en tårta med. Sen kom syrrans sambo hit så vi drack julmust och åt lite pepparkakor och pratade en hel del.
Jag kom på den briljanta ideén att dom skulle köpa min grannes hus. De blir jätte bra. Så har Nova nära till sin kusin. Dom ska ju få barn snart dom med.

Bloggar mer snart. Nova vill ha sällskap nu.

Kommentarer
Postat av: Rättstavningsfröken

Är baka det ENDA du gör gjort idag, eller sitter du på ÄNDAN och bakar eller vad menar du?

2009-11-04 @ 21:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0